Vogelbeurs

Vogelbeurs:

Dit is een markt waarop diverse vogels te koop worden aangeboden, maar waar u ook terecht kan voor voer en kweekbenodigdheden bij de stand van Diervoeder Van der Aart.

Tijdens de vogelbeurs is de bar geopend voor iets te drinken of een versnapering. Het is een gezellige ochtend, waarbij men ervaringen uitwisselt over de vogels en u ook terecht kan met vragen bij ervaren kwekers.

Verkopen van vogels en benodigdheden:

Ook kunt u als particulier (zowel leden als niet-leden) uw overtollige vogels en benodigdheden aanbieden. Wij houden ons aan de richtlijnen vanuit de N.B.v.V. Zie ons reglement voor het aanbieden van vogels. Er zal bij inbreng worden gecontroleerd worden op de

gezondheid van de vogels en op de hygiëne van de kooi. Het bestuur mag vogels of kooien die hier niet aan voldoen weigeren.

Mocht u zelf niet over TT-kooien beschikken, dan kunt u deze van onze vereniging gebruiken.

Indien u vogels op onze beurs wilt verkopen, dan vragen wij u dit vooraf te melden via de email op info@vvdeparadijsvogel.nl of telefonisch bij bestuurslid Martin Stam, tel: 06-18145793. Mocht u zijn voicemail krijgen, spreekt u dan uw naam en telefoonnummer in, dan zal hij u terug bellen.

Het aanbieden van vogels is gratis, ook voor niet-leden en we vragen u om 9:00 uur aanwezig te zijn.

Ook bestaat er de mogelijkheid dat onze bestuursleden uw vogels verkoopt, zodat u zelf niet de gehele tijd aanwezig hoeft te zijn. U brengt uw vogels dan om 8:45 uur en haalt de niet verkochte vogels en uw eventuele opbrengst weer op om 11:45 uur. Bij het inbrengen registreren we uw gegevens en de vogels en spreken we de prijs af die u ervoor wilt hebben. Natuurlijk dienen de vogels gezond te zijn en er verzorgd uit te zien. Graag ook voer voor de desbetreffende vogels meenemen.

Omdat we deze mogelijkheid nu voor het eerst aanbieden, zullen we hier nu (nog) geen vergoeding voor vragen. We hopen hierdoor op meer inbreng van vogels, waardoor de beurzen aantrekkelijker worden voor de bezoekers. Indien u hiervan gebruik wilt maken, ook dan vragen we u zich vooraf te melden via de email op info@vvdeparadijsvogel.nl of telefonisch bij bestuurslid Martin Stam, tel: 06-18145793.

Activiteiten van v.v. De Paradijsvogel

Aanwezigheid van:

Van der Aart Diervoeder is maandelijks aanwezig op de vogelbeurs en tevens op de tentoonstelling met een stand met allerlei voer, supplementen, kooiaccessoires en kweekbenodigdheden. Kortom alles voor uw vogel!

Op onze maandelijkse vogelbeurzen kunt u ook terecht voor voer- en vogelaccesoires van VanderAart Diervoeders. Dit is een beperkt assortiment. Indien u zeker wilt zijn van een bepaald soort voer, zaden of accesoires, dan kunt u contact opnemen met Dik van der Aart en uw bestelling doorgeven. Hij zal uw bestelling dan zonder extra bezorgkosten meenemen naar onze beurzen. Minimaal 4 dagen voorafgaand aan de beurs (voor woensdag) uw bestelling doorgeven op info@vanderaartdiervoeders.nl of 0297-540857. Kijk voor het volledige assortiment op de website van VanderAart Diervoeders.

Voor actuele informatie en data zie onze hoofd (begin) pagina.

Tijd:

9.30 uur tot 12.00 uur

€ 1,00 per persoon

Kinderen t/m 12 jaar gratis

Hou mij op de hoogte:

Laat uw mailadres achter en wij houden u de hoogte