De Vogelvereniging

Welkom bij vogelvereniging De Paradijsvogel!

Wie zijn wij:

Vogelvereniging De Paradijsvogel is een vereniging van vogelliefhebbers uit Zaandam en omstreken. De vereniging bestaat uit ruim 100 leden, die verschillende soorten vogels houden en kweken.

Vogelvereniging de Paradijsvogel is opgericht op 21 december 1965 en aangesloten bij de Nederlandse Bond van Vogelliefhebbers (N.B.v.V.).

Activiteiten

De Paradijsvogel organiseerd verschillende activiteiten. U kunt achter de button de informatie vinden. Wij zien u graag op een van deze activiteiten.

Clubblad
Vrijwilligers:

Onze vereniging bestaat uit vele vrijwilligers die de diverse activiteiten organiseren en ondersteunen. Zonder deze enthousiaste mensen zou de vereniging niet kunnen bestaan. Het bestuur van de vereniging zijn ook allemaal vrijwilligers.

De Vogelshow 2023

Onze Nationale Vogelshow waarin ook de Regionale Show van Noord Holland van de Speciaalclubs: Nederlandse Zebravinken Club, de Japanse Meeuwen Club en Overige Lonchura's en de Parkieten Speciaal Club is ondergebracht.

Wordt lid en ontvang:
  • 3 keer per jaar ons eigen clubblad

• Een nieuwsbrief in de overige maanden

• Maandelijks het tijdschrift: "Onze Volgels"van de N.B.v.V.

• Het bijwonen van lezingavonden (3de dinsdag)

• Bezoek onze maandelijkse vogelbeurs

• Uw eigen kweeknummer en bestel eventueel uw eigen officiële vogelringen

Advertentie plaatsen

Heeft u vogels te koop of bent u opzoek naar bepaalde foto's? Ga naar ons prikbord en plaats daar een advertentie!

Kom ook op een andere manier in contact met vogelliefhebers, volg ons op facebook

• Facebook Social Icon